Rýchly svet kladie čoraz väčšie nároky aj na právnikov a advokátov. Právne prostredie sa dynamicky mení. Právne a advokátske kancelárie digitalizujú, s čím súvisí aj zavádzanie moderných technológií. Mnohé zmeny urýchlila aj pandémia covidu, kedy ľudia zostávali na home office a potreba zdieľať spoločnú kanceláriu v online priestore bola doslova nevyhnutnosťou. Softvér Tribunal prináša advokátskym a právnickým kanceláriám nielen prehľad vo firemnej agende, ale aj riešenia na automatizáciu pracovných činností a k väčšej efektivite práce zamestnancov.
Nadmerná byrokracia, časté zmeny termínov, evidencia papierových zmlúv či nedostatočná komunikácia v právnických a advokátskych kanceláriách často spôsobujú chaos, ale aj zbytočné zvyšovanie nákladov. Mnohé to už pochopili a preto v rámci svojho lepšieho fungovania využívajú nové aplikácie, softvérové a cloudové riešenia či prácu s dátami.
S Tribunalom máte prehľad v spisoch i dokumentoch
Vyhľadávanie zmlúv, agendy klientov, vystavovanie faktúr alebo vytváranie štandardných dokumentov či lepšie organizovanie práce dnes možno riešiť aj prostredníctvom vhodne zvoleného softvéru. Jedným z nich je aj Tribunal, ktorý je priamo šitý pre potreby právnických a advokátskych kancelárií a pomáha zjednodušovať ich každodennú prácu a mať prehľad v dôležitej agende.
Majte poriadok vo financiách a dôležitých termínoch
Mnohé právnické a advokátske kancelárie ešte stále pracujú s dátami manuálne. Niekoľkostranové dokumenty bežne naskenujú a následne fungujú na zdieľanom disku a v e-mailovej komunikácii si posielajú odkazy na konkrétne dokumenty alebo spisy. V blízkej budúcnosti to však nemusí stačiť. Je dôležité, aby firmy i právnické kancelárie mali poriadok a prehľad v dokumentoch i v celej firemnej agende. Automatizácia procesov a efektivita v práci neraz uľahčuje prácu celému tímu, ale tiež mať poriadok vo financiách či prehľad o dôležitých termínoch.
Špeciálne CRM pre právnikov a advokátov
Firmy, ktoré sa nerozvíjajú s dobou, zaniknú. Je čoraz viac potrebné, aby prístup k dátam mali vo firme všetci, čo vedie aj k efektívnejšej komunikácii a k organizovanejšiemu prerozdeleniu práce. Tribunal nie je iba klasické CRM. Právnické a advokátske kancelárie majú vďaka jeho riešeniam všetky dôležité informácie v jednom systéme a navyše sú dostupné na pár klikov. Výhodou Tribunálu je, že právnici a advokáti s ním môžu pracovať odkiaľkoľvek a dokonca ho možno využiť aj v súdnej sieni alebo počas rokovaní s klientom či na služobnej ceste. Dobrou správou je, že v súčasnosti sa testuje aj jeho cloudová verzia.